Компанија ГТЦ започеће до краја године изградњу тржног центра „Ада Мoл“ на Ади Циганлији.
Очигледан недостатак квалитетног малопродајног простора у том делу Београда већ је изазвао велико интересовање трговаца, а нови тржни центар посетиоцима ће понудити различите интернационалне модне брендове, као и продавнице робе широке потрошње, рекреативне објекте и ресторане са различитом гастрономском понудом. Компанија је финализовала куповину земљишта и тренутно су у фази израде идејног пројекта.
„Планирамо да целокупан пројекат реализујемо у само једној фази, а да све буде спремно за отварање у јесен 2018. године“, изјавио је за „еКапију“ Пеђа Петронијевић, генерални директор „ГТЦ Србија“.
„Ада Мол“ је смештен тачно преко пута главног улаза на Аду Циганлију, најпопуларнију рекреативну зону у Београду чије плаже и различити спортски садржаји привлаче више хиљада људи дневно током летњих месеци.
Планирана бруто површина за изнајмљивање овог објекта (ГЛА) износи око 33.000 м2, укључујући 3 нивоа малопродајног простора и цео један ниво посвећен забави, са ресторанима и кафићима, као и више отворених тераса. Унутрашњост тржног центра биће дизајнирана према највишим међународним стандардима, са широким ходницима, атрактивним заједничким простором и много природног светла.
„Уверени смо да ће „Ада Мол“ Београђанима донети једно потпуно свеже и занимљиво искуство куповине и да ће овде моћи да пронађу све што им је неопходно. Једна од специфичности „Ада Мол“ тржног центра свакако ће бити његов дизајн, а затим и широк избор понуде у којој ће свако моћи да пронађе прави избор за себе, било да говоримо о модним трендовима, забави или гастрономској понуди“, истиче Петронијевић.
У компанији очекују да ће коначан број локала бити већи од 100.
„Међу закупцима ће се наћи брендови и компаније које су већ заступљене на тржишту Србије и који ће своје најновије концепте отворити управо у „Ада Малл“-у, али и нови малопродајни трговци који тек треба да уђу на тржиште“, каже Арн Вилемс из ГТЦ-а задужен за издавање простора у шопинг молу.
Долазак неких од брендова којих сада нема на српском тржишту посебно ће обрадовати купце, али задовљство не крију ни у компанији.
„Осим модерног концепта и дизајна, „Ада Мол“ ће бити једини тржни центар у Београду у ком ће посетиоци моћи да пронађу одређене брендове који су нови за српске купце“, истиче Вилемс, не желећи, међутим, још да открива који су то брендови у питању.
У нови пројекат у Београду ГТЦ ће уложити око 90 мил ЕУР, а током изградње и након отварања, „Ада Мол“ ће обезбедити запослење за неколико стотина људи.