Ово је нови тржни центар који ће се градити на Ади Циганлији

Компанија ГТЦ започеће до краја године изградњу тржног центра „Ада Мoл“ на Ади Циганлији.

Очигледан недостатак квалитетног малопродајног простора у том делу Београда већ је изазвао велико интересовање трговаца, а нови тржни центар посетиоцима ће понудити различите интернационалне модне брендове, као и продавнице робе широке потрошње, рекреативне објекте и ресторане са различитом гастрономском понудом. Компанија је финализовала куповину земљишта и тренутно су у фази израде идејног пројекта.

„Планирамо да целокупан пројекат реализујемо у само једној фази, а да све буде спремно за отварање у јесен 2018. године“, изјавио је за „еКапију“ Пеђа Петронијевић, генерални директор „ГТЦ Србија“.

Идеја да се пешаћком пасарелом повеже и Ада Циганлија Фото: ГТЦ
Идеја да се пешачком пасарелом повеже и Ада Циганлија Фото: ГТЦ

„Ада Мол“ је смештен тачно преко пута главног улаза на Аду Циганлију, најпопуларнију рекреативну зону у Београду чије плаже и различити спортски садржаји привлаче више хиљада људи дневно током летњих месеци.

Планирана бруто површина за изнајмљивање овог објекта (ГЛА) износи око 33.000 м2, укључујући 3 нивоа малопродајног простора и цео један ниво посвећен забави, са ресторанима и кафићима, као и више отворених тераса. Унутрашњост тржног центра биће дизајнирана према највишим међународним стандардима, са широким ходницима, атрактивним заједничким простором и много природног светла.

„Уверени смо да ће „Ада Мол“ Београђанима донети једно потпуно свеже и занимљиво искуство куповине и да ће овде моћи да пронађу све што им је неопходно. Једна од специфичности „Ада Мол“ тржног центра свакако ће бити његов дизајн, а затим и широк избор понуде у којој ће свако моћи да пронађе прави избор за себе, било да говоримо о модним трендовима, забави или гастрономској понуди“, истиче Петронијевић.

У компанији очекују да ће коначан број локала бити већи од 100.

„Међу закупцима ће се наћи брендови и компаније које су већ заступљене на тржишту Србије и који ће своје најновије концепте отворити управо у „Ада Малл“-у, али и нови малопродајни трговци који тек треба да уђу на тржиште“,  каже Арн Вилемс из ГТЦ-а задужен за издавање простора у шопинг молу.

Долазак неких од брендова којих сада нема на српском тржишту посебно ће обрадовати купце, али задовљство не крију ни у компанији.

„Осим модерног концепта и дизајна, „Ада Мол“ ће бити једини тржни центар у Београду у ком ће посетиоци моћи да пронађу одређене брендове који су нови за српске купце“,  истиче Вилемс, не желећи, међутим, још да открива који су то брендови у питању.

У нови пројекат у Београду ГТЦ ће уложити око 90 мил ЕУР, а током изградње и након отварања, „Ада Мол“ ће обезбедити запослење за неколико стотина људи.

ПРЕПОРУЧУЈЕМО ДА ПРОЧИТАТЕ

Остави коментар

Хвала што учествујете у дискусији. Ваш коментар је послат на објаву.